söndag 30 augusti 2015

Full rulle

- har det varit denna härliga sensommarhelg. 

Under lördagen var det bilutsällning på dagen och cruising på kvällen. Mängder med gamla klenoder var uppställda på Kvarnängen. Putsade så att det gnistrade om kromen i solljuset. Så klart jag måste föreviga en del....













Och så har det varit Skördefest och miljödagar. En höstmarknad med miljötänk som firade 20-årsjubileum 2014. Fredagen regnade bort, men både lördagen och söndagen bjöd på strålande sol och perfekt väder för marknad. Hela stan var på benen....











14 kommentarer:

  1. Oj, så mycket vackert och roligt en och samma helg! Vilken tur att ni dessutom hade bra väder - skönt slut på augusti!

    SvaraRadera
  2. Vilken kanonhelg som bjudit på så många roliga saker. Bilarna hade jag gärna gått runt och tittat på en stund, riktigt läckra.

    SvaraRadera
  3. Dregel, dregel, dregel säger jag bara. Vilka bilar. Älskar sådana utställningar, som tyvärr inte funkar längre här i 08. Inga finansiärer. Så himla synd faktiskt!

    Å vad gäller skördefesten - det där i den där stora "wokpannan" såg himla frestande ut måste jag säga. Mums:-)

    SvaraRadera
  4. Jag blir som ett barn med alla dessa snyggingar. Klart de måste förevigas.
    Även här i Stockholm, i fredags, har det vid Sveavägen cruisats, det blir en sån härlig folkfest av det. Sen gillar jag skördemarknader, hoppas försäljningen gick bra för damen med alla snygga trasmattor.
    /kiki

    SvaraRadera
  5. Wow, så mycket häftigt att titta på! Alltid kul.

    SvaraRadera
  6. Många aktiviteter samma helg! Så kul det måste ha varit att gå runt och fota bland alla läckra bilar! Höstmarknaden ser riktigt mysig ut, alltid roligt att gå runt och titta och kanske köpa något med sig hem! Härliga bilder!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Många aktiviteter samma helg! Så kul det måste ha varit att gå runt och fota bland alla läckra bilar! Höstmarknaden ser riktigt mysig ut, alltid roligt att gå runt och titta och kanske köpa något med sig hem! Härliga bilder!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder. Blir så glad och varm i hjärtat av dom alla! Härlig helg!

    SvaraRadera
  9. Så mysig helg du måste ha haft! Så snyggt med vita däcksidor på bilarna, det skulle jag också vilja ha. Men fick jag välja mellan en 50-talare och en T-Ford skulle jag ändå välja Forden. Att glida fram i lugn fart, med litet värdighet, i de där gamla bilarna från strax innan börskraschen i slutet av 1920-talet, det vore nåt :)

    SvaraRadera
  10. Vilken händelserik helg! Och du har verkligen fångat blänket i bilarna bra på bild!

    SvaraRadera
  11. Här var det mycket trevligheter på en och samma helg. Bara att välja och vraka eller ta alltihop som du. Härligt med skördefester och bilarna de är ju så vackra de där jänkarna men än finare är de gamla veteranerna Farmor Anka bilarna. Härligt helg och finfint jobbat med kameran här.

    SvaraRadera
  12. Så händelserikt ,det är nog populärt med dom gamla bilarna nu ,fint fångat ,Nette

    SvaraRadera
  13. Det har hänt mycket hos dig, ser jag. Så många tjusiga bilar det visades upp.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.