fredag 27 september 2013

Återfall

- får jag gång på gång. Senast under gårdagen........ 

Kan inte låta bli att fota vyer under mina promenader längs kajen och ut på molon. Vet inte hur många bilder jag har därifrån - i olika former av väder. Dessutom gjorde jag mina examensuppgifter på fotokurserna med bilder på båtar, hamn och hav.

Men men - varav hjärtat är fullt.....


Är det någon som undrar var Norge fått färgerna i flaggan ifrån??



För säkerhets skull

Vi var många som njöt av solen på molon

Nymålat

På väg till Saltströmmen

Redo för fiske

En plats i solen

Rejäla doningar

2 kommentarer:

  1. När jag ser dina bilder får jag hopp om livet. Här har det regnat o översvämmat sina brädder flera veckor. Jag riktigt längtar tills det blir snö för då blir det så mycket ljusare.

    SvaraRadera
  2. Vi tittar så gärna på dina bilder från kajen!
    Kram Karin

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.