söndag 21 november 2010

Jag hann inte

- allt vad jag föresatt mig att göra denna helg heller...

Men jag har haft en skön helg med kära besök av släkten - både gamla och unga. Ätit god mat och druckit goda viner därtill hos goda vänner. Och så har jag varit ute på långpromenad med äkta hälften både lördag och söndag. Ljuvligt att kunna vara ute under den delen av dagen då det är dagsljus. Känns bra mycket viktigare än att fara runt som ett skållat troll.

En och annan dammråtta har jag jagat förstås. Och skurat tvättmaskinen, som envisas med att ludda ner tvätten. Hoppas den bättrar sig nu.

En skön bastu på det och så natti natti - redo för en ny arbetsvecka....

3 kommentarer:

  1. Jag har inte gjort så mycket själv i helgen jag heller.Mannen min har jagat hela dagarna o när kvällen kommer somnar han i soffan. Å det kan jag förstå men lite tråkigt är det.Jag har ju haft gott om tid för julförberedelser men på något sätt kommer jag inte igång. Så nu till veckan får jag allt ta mig i kragen o pynta till advent. Såg på väderleken att du har VÄLDIGT kallt där uppe hos dig. Här är det mellan -2 och -5 o det tycker jag är kallt. Nu till veckan har de varnat för upp till -10 men det är väl inget mot det är hos dig.
    Ha det så gott o godnatt.

    SvaraRadera
  2. Det du inte hann i dag hinner du en annan... Mer bråttom är det inte. Viktigast är att ha en bra helg.
    Ha nu en fin vecka också! /SA

    SvaraRadera
  3. Men hur kan du påstå att du inte hann, jag tyckte det var en hel del, jag.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.