söndag 13 juni 2010

Sommardrink

Farmor Annelie efterlyser recept på sommardrinkar i en fototävling - Farmors Sommardrinkar. Vinsten är ett Close Up filter från tvspelsweb - en nätbutik.

Jag bjuder på det somrigaste jag vet - en läskande dryck gjord på Svartvinbärslikör och Indian Tonic.

Häll 2-3 cl likör i ett vinglas. Lägg i några isbitar och fyll upp med Indian Tonic.
That´s it! Hur enkelt som helst.

En ledig, solig dag på altanen. Humlesurr och fågelkvitter - och en sommardrink på bordet. Då är det sommar!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt att sitta i en berså och lyssna på fågelkvitter och njuta med en somrig drink:)

    SvaraRadera
  2. Grattis Beppan, du har vunnit ett close up filter!
    Helt utan konkurrens har du tagit hem segern i denna tävling *skratt*
    Skicka mig din adress OCH mailadressen, så vidare befodrar jag detta till Magnus på TVspelswebben!
    Min mailadress är esseus@hotmail.com

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.