tisdag 22 juni 2010

Bröllopsyra

Vilken helg det varit!! Började firandet i lördags med lite förövning framför TV:n. Tur jag hade laddat med näsdukar. I söndags blev det en härlig middag på restaurang. Så skönt att få komma till dukat bord och inte behöva bry sig om annat än valet från matsedeln. Kan ju vara nog så knepigt beroende på hur innehållsrik den är.

I går flög champagnekorken till väders. Avnjöt bubblet tillsammans med en skål ljuvliga jordgubbar. Så gott!!

Det är ingen kronprinsessyra som drabbat oss om någon nu tror det. Vi firade Korallbröllop igår! 35 fantastiska år har vi haft tillsammans sedan vi gifte oss i Klövsjö kyrka i Sydjämtland - Sveriges vackraste by!

Det var midsommardagen det året. Solen sken och allt var så stämningsfullt. Tittade på bilderna i vårt fotoalbum. Många har redan passerat bäst-före-datum!. Måste försöka rädda det
som räddas kan genom att scanna in dem.

5 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott, i Klövsjö har jag varit många gånger:)
    Önskar dig en varm och fin midsommarhelg!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott,härligt att få bli lite ompysslad.
    Ha en riktigt skön Midsommar;-)

    SvaraRadera
  3. Nämen ÅÅÅÅÅH...... Grattis på er!
    Och jag har en bit av tårtan kvar, kom över på en bit vetja!

    SvaraRadera
  4. Ocentralt!? *skratt* Det kändes faktiskt mer "centralt" när jag bodde i Malmö! Så jag kan förstå tanken du har........*skratt igen!*
    Ska bli kul att se dina close up bilder sen!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.