måndag 14 juni 2010

Bloggresan

SAS har utlyst en tävling för alla som har en blogg - priset är flygbiljetter till London eller Paris. Jag nappar förstås på det betet....

Paris
lockar mig mycket! En resa för två i höst när mörkret lägger sig som en våt yllefilt över nejden och kylan kryper inpå skinnet. När skogsarbetet är avklarat för säsongen och trädgården gått till vila. Det skulle bli en morot som heter duga att se fram emot!! Långa strövtåg längs Seine, spännande marknader, vackra byggnader, kyrkor och museer. Kanske lockar framförallt den goda maten. Fransmännen kan konsten att skapa fantastiska måltider - och att njuta av dem.

Håller tummarna för en långhelg i Frankrikes vackra huvudstad!

3 kommentarer:

  1. Men du...jag är ju som tokig i France..jag ilar och tar upp kampen..vi kan ju åka tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Oj, det där låter ju jättemysigt, kanske man skulle kolla upp det där......
    Vi kanske kan åka TRE! Anna, du och jag!

    SvaraRadera
  3. Anna och Annelie:
    Vilken höjdare det vore!! Vilka inlägg i bloggarna det skulle bli. För att inte tala om foton!! :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.